سه شنبه ۰۲ بهمن ۰۳

پرسشنامه ارزيابي علل تاثيرگذار بر ارزش ويژه برند مقصد گردشگري

۱۹ بازديد

پرسشنامه ارزيابي علل تاثيرگذار بر ارزش ويژه برند مقصد گردشگري

 

 

  • پرسشنامه ارزيابي علل تاثيرگذار بر ارزش ويژه برند مقصد گردشگري
    پرسشنامه ارزيابي علل تاثيرگذار بر ارزش ويژه برند مقصد گردشگري دسته: مديريت
    بازديد: 26 بار
    فرمت فايل: doc
    حجم فايل: 19 كيلوبايت
    تعداد صفحات فايل: 4

    هدف از اين پرسشنامه ارزيابي علل تاثيرگذار بر ارزش ويژه برند مقصد گردشگري استان گيلان (شهرستان رودبار و منجيل و شهرستان لاهيجان)مي باشد

    قيمت فايل فقط 4,000 تومان

    خريد

    دانلود پرسشنامه پايان نامه كارشناسي ارشد رشته مديريت بازارگاني

    ارزيابي علل تاثيرگذار بر ارزش ويژه برند مقصد گردشگري استان گيلان

    (شهرستان رودبار و منجيل و شهرستان لاهيجان)

    چكيده:

     ارزش ويژه برند مقصد گردشگري عبارت است از مجموع دارايي هاي (يا بدهي هاي) برند در رابطه با نام و سمبل مقصدگردشگري كه موجب تغييراتي در ارزش خدمات و تجاربي كه در آنجا فراهم مي شود تعيين مي گردد.در بسياري موارد،ارزش ويژه برند از ارزش دارائي هاي فيزيكي به مراتب بيشتراست. اين است كه بازاريابان با كمك برندهايي با ارزش ويژه بالا، مي توانند مزيت رقابتي بدست آورند. براي اندازه گيري ارزش برند، ابزارهاي اندكي (كه مبتني بر مصرف كنده باشد) وجود دارد. به  طور كلي ارزش ويژه برند از ديدگاه مصرف كننده بر مبناي دو بعد ادراكي(كيفيت ادراك شده، آگاهي،تداعي) و رفتاري (وفاداري) اندازه گيري ميشود .

    با توجه به تفات هاي فرهنگي،اجتماعي، و خصوصيات مقصدهاي گردشگري ايران، در اين پژوهش سعي شده است اندازه گيري ارزش ويژه برند( قدرت برند) يك مقصد گردشگري از ديدگاه گردشگران با توجه به مدل كونكينك (2007)،برگرفته از مدل آكر مورد بررسي قرار گيرد كه البته در مدل مورد استفاده به هر دو بعد رفتاري و ادراكي توجه مي شود .بنابراين،تحقيق حاضر قصد دارد مدل آكر را در كشور ايران و روي مقصد گردشگري استان گيلان مورد بازبيني قرار دهد .سوال اصلي در اين تحقيق اين:بررسي عوامل اصلي موثر بر ارزش ويژه برند يك مقصد گردشگري از ديدگاه گردشگران و ميزان اهميت هر كدام از عوامل در ارزيابي گردشگران از ارزش ويژه برند با فرض مستقل بودن هر يك از متغيرها چقدر است؟و در اين تحقيق با توجه به اينكه هدف اصلي آن بررسي تاثير متغيرهاي مستقل (يعني تصوير برند،آگاهي از برند،كيفيت ادراك شده و وفاداري به برند) بر متغير وابسته(يعني ارزش ويژه برند) است تحقيق همبستگي ناميده مي شود واز لحاظ هدف يا جهت گيري،كاربردي واز لحاظ اجرا يااستراتژي،توصيفي از نوع پيمايشي است.

    و جامعه آماري  گردشگران بالقوه در  استان گيلان  هستند كه با استفاده از روش نمونه گيري در دسترس  تعيين حجم ونمونه با استناد به تعيين حجم نمونه از جامعه آماري مفروض كه در سال 1970 توسط كرجسي و مورگان ارائه شده است استفاده مي كنيم.و براي تجزيه تحليل داده ها از پرسشنامه استفاده مي نماييم و به منظور پايايي آزمون از روش آلفاي كرونباخ استفاده ميكنيم.نتايج حاصل از تحقيق نشان داده است كه هر چهار عامل تصوير برند،وفاداري به برند،كيفيت ادراك شده و آگاهي به برند مقصد گردشگري به صورت مستقيم بر ارزش ويژه برند استان گيلان تآثير دارند و از نظر اهميت، كيفيت ادراك شده مهم ترين عامل تآثير گذار شناخته شده است.

    اين پرسشنامه شامل 34 سوال در 5 بخش زير مي باشد:

    1.  ارزش كلي ارزش  ويژه برند
    2. تصوير برند
    3. كيفيت درك شده
    4. وفاداري به برند
    5. آگاهي برند

    واژه هاي كليدي:

    ارزش ويژه برند

    وفاداري به برند

    كيفيت ادراك شده

    آگاهي از برند

    تصوير برند

    قيمت فايل فقط 4,000 تومان

    خريد

    برچسب ها : پرسشنامه ارزيابي علل تاثيرگذار بر ارزش ويژه برند مقصد گردشگري , ارزش ويژه برند , عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند , ارزش ويژه برند مقصد گردشگري , عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند مقصد گردشگري , رويكردهاي سنجش ارزش ويژه برند مقصد گردشگري , شاخصهاي ارزش ويژه برند مقصد گردشگري , پرسشنامه ارزش ويژه برند مقصد گردشگري

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.