بررسي تاثير ارزش ويژه برند بر ارزيابي مصرف كنندگان از تعميم برند
- بررسي تاثير ارزش ويژه برند بر ارزيابي مصرف كنندگان از تعميم برند
دسته: مديريت
بازديد: 15 بار
فرمت فايل: pdf
حجم فايل: 687 كيلوبايت
تعداد صفحات فايل: 14تحقيق حاضر به بررسي اثرات ارزش ويژه برند برارزيابي بسط برند از ديدگاه مشتريان در شركت فرآورد ههاي لبني پگاه تهران ميپردازد
قيمت فايل فقط 8,000 تومان
دانلود مقاله كارشناسي ارشد رشته مديريت بازرگاني
بررسي تاثير ارزش ويژه برند بر ارزيابي مصرف كنندگان از تعميم برند
(مورد مطالعه: مصرف كنندگان محصولات لبني پگاه در شهر تهران)
چكيده
در بازارهاي رقابتي امروز، يكي از دغدغ ههاي اصلي شرك تها حفظ مشتريان است، زيرا حفظ مشتريان موجود م يتواند بسيار كم هزين هتر از جذب مشتريان جديد باشد. بازاريابان معتقدند ك ه محصول جديد با نام تجاري تعمي ميافته به طور مطلو بتري توسط مصر فكننده ارزيابي م يشود. اين نتيجه م يتواند بسته به جايگاه و ارزشي كه برند موجود در بازار دارد متفاوت باشد بنابراين تحقيق حاضر به بررسي اثرات ارزش ويژه برند برارزيابي بسط برند از ديدگاه مشتريان در شركت فرآورد ه هاي لبني پگاه تهران ميپردازد. براي اين منظور از يك نمونه 243 نفري از مشتريان استفاده شده است. روش نمونه گيري تصادفي ساده و ابزار انداز هگيري پرسشنامه بوده است. براي تجزيه و تحليل داد هها و آزمون فرضي هها از روش معادلات ساختاري استفاده شده است و نتايج اين پژوهش نشان م يدهد ارزش ويژه برند، بر ارزيابي بسط برند مؤثر است و تناسب محصول بسط يافته با برند مادر بر رابطه بين دو متغير ارزش ويژه برند و ارزيابي بسط برند تاثير دارد ولي نوگرايي مصرف كننده بر رابطه بين دو متغير ارزش ويژه برند و ارزيابي بسط برند تاثير ندارد.
كليدواژه ها
برند
بسط برند
ارزش ويژه برند
تناسب
قيمت فايل فقط 8,000 تومان
برچسب ها : بررسي تاثير ارزش ويژه برند بر ارزيابي مصرف كنندگان از تعميم برند , ارزش ويژه برند محصولات لبني پگاه , ارزش ويژه برند در محصولات لبني پگاه , رابطه ارزش ويژه برند با تعميم برند , بررسي تاثير ارزش ويژه برند بر ارزيابي از بسط برند , مقاله ارزش ويژه برند , مقاله بسط برند , مقاله ارزش ويژه برند در شركت محصولات لبني پگاه