پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

پرسشنامه اثرات عناصر آميخته ترفيع بر ارزش ويژه برند از نگاه مشتريان

۱۶ بازديد

پرسشنامه اثرات عناصر آميخته ترفيع بر ارزش ويژه برند از نگاه مشتريان

 

 

  • پرسشنامه اثرات عناصر آميخته ترفيع بر ارزش ويژه برند از نگاه مشتريان
    پرسشنامه اثرات عناصر آميخته ترفيع بر ارزش ويژه برند از نگاه مشتريان دسته: مديريت
    بازديد: 7 بار
    فرمت فايل: doc
    حجم فايل: 41 كيلوبايت
    تعداد صفحات فايل: 8

    هدف از اين پرسشنامه اثرات عناصر آميخته ترفيع بر ارزش ويژه برند در صنعت خرده فروشي از نگاه مشتريان فروشگاه پروما مورد بررسي قرار مي گيرد

    قيمت فايل فقط 5,000 تومان

    خريد

    دانلود پرسشنامه پايان نامه كارشناسي ارشد رشته مديريت بازرگاني

    اثرات عناصر آميخته ترفيع بر ارزش ويژه برند در صنعت خرده فروشي از نگاه مشتريان

    چكيده

    ارزش ويژه برند به عنوان يك شاخص كليدي جهت تعيين وضعيت سلامت برند و بازبيني مداوم آن،مرحله اي مهم در مديريت موثر برند است.با توجه به رويارويي شركت ها با رقابتي همه جانبه و جهاني در بازار كنوني برند سازي اهميت فزاينده اي پيدا كرده است. شركت ها به ابزاري جهت افزايش ارزش ويژه برند خود و ايجاد تمايز نياز دارند. كوشش ها و فعاليت هاي بازاريابي يكي از مهمترين ابزارها در اين راستا مي باشد.انتخاب يك آميخته ترفيع مناسب به بهبود جايگاه هر برندي در ميان رقباي خود مي انجامد.

    هدف اصلي اين تحقيق بررسي تاثير آميخته ترفيع بر ارزش ويژه برند در صنعت خرده فروشي از ديدگاه مصرف كنندگان فروشگاه پروما در شهر تهران مي باشد. اين تحقيق به لحاظ هدف كاربردي و به لحاظ روش انجام تحقيق، توصيفي از نوع علي، مي باشد.جامعه آماري اين تحقيق شامل همه  مشتريان فروشگاه پروما مي باشد كه حداقل يك بار از فروشگاه پروما خريد كرده اند و حجم نمونه، 384  نفر كه از طريق روش نمونه گيري تصادفي انتخاب شده بودند، است. براي تجزيه و تحليل داده ها در اين تحقيق از نرم افزار SPSS و همچنين ليزرل و تكنيك آماري معادلات ساختاري (SEM) بهره گرفته ايم تا از اين طريق ارتباط علي بين معيارهاي مدل مشخص شده و بتوان راهكارهاي صحيح ومناسب را تدوين نمود. 

    يافته ها نشان مي دهد كه تبليغات، روابط عمومي و بازاريابي مستقيم به ترتيب اثر مثبت و قويتري نسبت به ساير عناصرآميخته ترفيع  بر ارزش ويژه برند فروشگاه پروما دارند.همچنين اثر فروش حضوري و پيشبرد فروش مثبت اما ضعيفتر بوده اند.همچنين رابطه معناداري بين پيشبرد فروش و آگاهي از برند ، پيش برد فروش و تداعي با برند ، روابط عمومي و وفاداري به برند ، روابط عمومي و تداعي با برند ،بازاريابي مستقيم و وفاداري به برند ، فروش حضوري و آگاهي از برند مشاهده نشد.

    پرسشنامه در قالب 39 سوال موضوعات زير را پوشش مي دهد:

    1. پيشبرد فروش
    2. روابط عمومي
    3. بازاريابي مستقيم
    4. تبليغات
    5. كيفيت درك شده 
    6. وفاداري به برند
    7. آگاهي از برند
    8. تداعي برند
    9. ارزش ويژه برند

    قيمت فايل فقط 5,000 تومان

    خريد

    برچسب ها : پرسشنامه اثرات عناصر آميخته ترفيع بر ارزش ويژه برند از نگاه مشتريان , پرسشنامه آميخته ترفيع , پرسشنامه ارزش ويژه برند , اثر عناصر آميخته ترفيع بر ارزش ويژه برند , تاثير آميخته ترفيع بر ارزش ويژه برند , پرسشنامه ارزش ويژه برند در صنعت خرده فروشي , پرسشنامه ارزش ويژه برند از نگاه مشتريان , پرسشنامه تاثير آميخته ترفيع بر ارزش ويژه برند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.